Alla flickor utom jag.

Anledningen till att jag har Linda Bengtzing på hjärnan är för att pappa och Lena tittar på Diggiloo eller vad det nu heter. De sjöng den och den fastnade på min hjärna.

Ja, jag är hemma nu. Jag har käkat och chillar galet! Inga planer alls ikväll, vilket är så JÄVLA skönt. Eller, jag ska prata med Måns. Det vet jag. Tjoho! Det är fredag, vilket det inte alls känns som. Jag är så förbaskat trött och det enda jag egentligen vill göra är att sova. Men lägger jag mig nu så kommer jag vakna alldeles för tidigt imorgon, vilket jag faktiskt inte vill göra.
Cassandra och jag tränade efter skolan/jobb idag! Partyparty. Fia hängde med oss och det blev basspinn. På schemat stod det medel men tydligen så var det inte det! Vad gjorde vi åt saken? Jo, vi körde medel ändå! Kan inte säga att jag inte svettades, för då skulle jag ljuga. Min tröja blev helt jävla blöt på ryggen och det droppade från mig under passet. Visst låter det mysigt? Men det är skönt, för då känner man att man verkligen ger allt! Cause that's what I did.
Imorgon har de stängt, vilket suger. Så på söndag drar träningen igång igen! Cassandra, tuff som hon är, ska till Tunisien nu på söndag och kommer vara borta i en vecka. Alltså får jag klara mig utan henne, men det klarar jag av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0