Allting kommer till den som vågar vara rädd.

Hej hopp!
Hemma från en trevlig shoppingrunda med Felicia :D Rolig grej - vi träffade både Åke och Marisa i stan. Doftar det skolk? NJAAA. Fast aa. Hehe, skolkers är vi allihopa, allihopa. Nej då. Nu ska vi gå över till det seriösa! Vad köpte jag? Lite tröjor, jeans, underkläder. Bilder kommer upp senare! Måste flytta bort grejerna från min säng för att kunna fota. Jag orkar inte ta på mig allting. Åh nej.
Shoppingrundan avslutades på Wayne´s med en fruktsmoothie! Helt jäkla awesome. Har lovat Cassandra att äta en godbit i månaden, jag håller det ganska bra!


halvgammal cambild från i somras är alltid nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0