Darling, vi glömmer allt annat.

Jag tror att skolan spetsar deras kaffe med extra mycket koffein. Under hela dagen har jag varit helt psykad. Skakat, varit jättehyper, fått panikattacker, you name it. Ska jag sluta dricka kaffe? Aldrig. Det går inte. Kanske ska försöka ta det lite lugnt med drickandet dock.
Jag hade engelska för första gången på ett år idag. Tentade av Engelska A i höstas vilket resulterade i MVG. Dock skall engelskan inte tentas av den här gången, utan jag ska faktiskt gå denna kursen! I alla fall halva. Får se hur länge jag klarar av min lärare.

Just nu lyssnar jag på Kent. Felicia och jag har en awesome period, igen, och vi får se hur länge den håller den här gången. När klockan är 18.30 så ska jag befinna mig utanför Sofias hus för att ta moppen till Friskis. Visst är vi coola? Ohoja! Ganska soft att man inte behöver ta bussen. Om jag bara hade vetat detta när jag stod i skolan och väntade på Åke som hade min jacka i mitt skåp. Menmen! Att få ännu en kram av grabben gjorde det väl värt.
Hittar fortfarande inte mina träningsbyxor förresten. Så det blir till att gympa i mina halvlånga bomullsbyxor idag då. Kul? NEJ. Varmt? JA.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0