Det här är nåt som inte ens har hänt.

Rättskunskap, lunch, matte och engelska står på schemat! Ingenting man är direkt taggad på att ha, men det är inte samhällskunskap, och det är inte historia. Förlåt Hansson. hah
Kent - 747 spelas. Jag bör egentligen välja kläder och göra mig i ordning, och jag antar att jag ska göra det. Bussen går 07.40 så 07.30 måste jag dra mig! Och vill ni veta en alldeles för trevlig grej? Caroline Sernhall är hemma igen! Äntligen! Hon landade klockan 3.00 inatt, och slaggade hemma hos en friend. Så jag kommer träffa henne i skolan idag. Vilken jävla tur att vi börjar samtidigt då. Så kan jag tvinga henne att träffa mig nu på morgonen! Känner verkligen på mig att hon har en jävla del att berätta för mig! Jag har också det, men dock inte på den nivån som hon har.

Förresten. Fick världens tankebomb nyss. Jag älskar Sverige. Jag vet hur mycket de flesta av oss klagar på det kalla vädret, regnet, ja, det mesta som har med landet att göra. Men jag måste vara ärlig, trots alla klagomål så älskar jag Sverige, innerst inne! En del pratar dessutom om att det vore skönt att flytta någonstans. Fixa hus någonstans utomlands. USA, Spanien, Grekland, Thailand. Nej, jag skulle aldrig kunna lämna Sverige för att bo någon annanstans. Hur kan man lämna Allsång? De mysiga vårdagarna, sommaren i stan, sommarnätterna, landet, Stockholm? Det går inte. Omöjligt.


fanns bara en live-version av Kent - Sverige. Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0