Du är värd att dö för.

Nyligen hemkommen från skolan! Äntligen har jag lyckats byta bort spanska steg 4 till teknisk psykologi. Frågan är om det är jävligt kul, men förhoppningsvis bättre än spanskan! Till hösten ska jag läsa något annat, konstigt. Vet inte riktigt vad det var med tanke på att jag får flera olika svar när jag frågar.
Har gjort mig en köttbullemacka med lite annat gottigott och ska käka det samtidigt som jag kollar på The Hills. Fixade hem säsong 1 och känner att det här är en serie som jag vill börja följa igen! Nörd, eller? Caroline kom ju hem idag! Sjukling är hon. Ligger antagligen och sover nu. Hon och jag är ensamma hemma ikväll, Lena kommer hem lite senare pga jobbet och sisådär, pappa är i Tallinn, Andreas är i Uppsala och Christofer är i Göteborg. Jävligt chill, må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0