Du var det vackraste som hänt mig.

Yes. Presentationsförberedelser inför Samhällslektionen imorgon är i full gång! Go Sofia! Go Moderaterna! Hur känns det att fördjupa sig i ett partis kärnfrågor och vice versa? Det känns ganska bra med tanke på att jag egentligen inte alls har någon koll på sånt här, men nu har jag det när det i alla fall gäller de blå! Ska läsa mina anteckningar om och om igen tills jag går och lägger mig. Förhoppningsvis låter jag inte scenskräcken ta över imorgon. För jag kan mycket, problemet är bara att få ut alltihopa.
Jävla scenskräck säger jag bara.

Det verkar som att Felicia och jag har skaffat oss jobb. På samma ställe. På donken. Vart någonstans säger jag inte, för då blir det bara jobbigt. Pratade med rekryteringschefen idag och på tisdag är det ett infomöte om anställningen. Kontonummer skulle tas med, och det tas bara med när det är serious bussiness. Precis innan jag ringde henne idag så hade jag tydligen fått ett mail av henne där allting stod.
Kan bara säga att jag är nervös inför tisdag, klockan 13.30. Då vi ska ses. Felicia, Allena och jag. Jag håller höger tumme åt mig själv. Och nu ska jag återgå till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0