Du vet ingenting om mig.


Revyn och Elle. Bara Cosmo kvar nu! Mehe
Skjorta (lite mer åt det bruna hållet än på bilden, den är inte ens blå, utan det är ljuset som bajsar), H&M 99:-
Mörkbeiga chinos (även fast de ser ljusa ut), H&M 99:- (imorgon funtar jag på att köpa mörkblå också!

Jag träffade även Johanna och fikade med henne. Var jättelänge sedan sist, så det var kul att prata om allt som hänt sen 2008 och allt vi mindes från förr! Picknicken med klassen blev inte av, vet dock inte varför.
Snart ska jag dra och möta Emma och Fia och träna arslet av mig på Sandras pass! Grisigt taggad, må jag säga :D:D

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha men det bara ramlade in där. FILÅT MIG DÅ.

ja, jag är lite finare, lite bättre :S

2010-08-22 @ 17:54:54
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör inget, sötnosweeeeeeeeeeeeen. Det är fint.

2010-08-22 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0