För att jag ska se dem som offer.

Jag vaknade med halsont. Kanske Caroline har smittat mig nu. Eller, inte smittat mig, bara kickat igång min förkylning som legat under djupet och gömt sig lite. Dock måste jag till skolan idag! Etik & livsfrågor, 2 timmars samhälle och foto står på schemat! På tal om det så får jag inte glömma min kamera. Nej, det får jag inte. Jobbigt att jag måste ha med mig en fet kamera hela dagen.
Jag har ingen aning om vilken buss jag ska ta. Fick ett sms utav Sophia imorse där hon skrev två alternativ. Nu säger hon inte vilken det är hon ska ta. Vilket gör mig förvirrad. Ska jag skynda mig som en galning och hinna med den första? Eller ska jag chilla galet och ta den som går senare istället? Jag satsar på att göra mig i ordning så jag hinner med den tidigare, och sen får vi se vad Sophia svarar. Om hon nu gör det. Gör hon inte det så tar jag den tidigare. Vet inte varför, men jag gör det bara.
Idag ska jag inviga mina nya jeans och jag har en känsla av att de färgar av sig. Minns när jag köpte mörkblå leggings från vero moda. De FÄRGADE AV SIG! Såg ut som att jag hade blivit misshandlad på benen. Jaja, isf lämnar jag tillbaks dem. Eller så tvättar jag dem. Beslutsångest där.
Förresten, är det någon här som följer Fredrik Reinfeldts blogg? Känns ganska osannolikt, men ändå. Jag har fått i uppgift att göra det men det har inte gått speciellt bra. Om någon som läser detta faktiskt gör det, så är det bara att hojta till. Ingenting att skämmas för! heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0