Godermorgen!

Jag har seriöst aldrig sovit så skönt som inatt. Jag skojar verkligen inte. FY SATAN!

Mamma pratar i telefon så jag kan inte använda telefonen just nu och ringa till Tyresö klippotek. Får bli snart. Så fort som möjligt. Jag vet egentligen inte vad jag gör uppe såhär tidigt, men jag antar att jag måste vara awake vid den här tiden för att hinna med allting som jag har planerat idag. Inte kul alls att min första dag hemma ska vara stressig, men eftersom skolan börjar på tisdag så antar jag att den måste det. Får väl skylla mig själv som kom hem så sent!
Det känns galet att inte ha bloggat normalt på sisådär fyra veckor. Det känns som att jag har halkat efter, vilket jag ifs faktiskt har gjort. Jag hoppas bara att mah readers kommer tillbaks till mig. Hehu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0