Gör ett klokt val med trygga hem.

Cool tjej jag är som sitter och sjunger på den reklamen! Eller?
Jag ber om ursäkt för att jag har varit ganska så jättedålig på att uppdatera! Det var faktiskt så att jag inte hade tid imorse för jag hade tillräckligt med klädångest och stress inför att göra mig i ordning. Missade ändå bussen. Missade två bussar t.o.m. Tur att jag hade någon att vara med! Caroline är namnet på den personen! Tjejen skippade franskan och åkte med mig. Och nu är det inte så att jag fick henne att skolka, utan hon valde väl det själv, antar jag.
Samhällspresentationen gick bättre än vad jag trodde! Var inte alls så nervös som jag vanligtvis har varit de senaste gångerna då jag redovisat. Utan jag bara körde, och det gick goodigood. Efter den sista lektionen som var just samhällskunskap så åkte jag och Felicia hem till henne och gjorde tacos till hela familjen! Det uppskattades att vi kvinnor gjorde middagen! Yeeeeah. Kollade även på High School Musical, som jag verkligen, verkligen, verkligen, verkligen, verkligen inte gillar. Förlåt, Felicia, men nej. För mycket gaymusik. Det bara, förstörde. Och jag måste erkänna här och nu och säga att jag inte är ett fan av Zac Efron. There - i said it.
Nu ska jag kolla på OC/The Hills/Paradise! Är inte riktigt hundra på vad det blir än! Puss och godnattinatttttt!

p.s. kentperioden är slut för min del d.s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad du ljuger! Du sa att du tyckte att den var bra förutom musiken. Ljug inte för dina läsare

2010-08-27 @ 23:36:18
Postat av: Anonym

Gaymusiken förstörde ganska så mycket. Det var som en vanlig high school-film, fast med för mycket musik. Ingen film jag rekommenderar direkt :/

2010-08-27 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0