Jag har gått i dina fotspår hela dan.

Det känns tomt.
Vi ses snart igen. Om åtta månader. Tiden kommer gå fort. Snart är du tillbaks hos oss igen. Snart kommer vi mobba dig för att du går med 94or. För att du inte tar studenten samtidigt som oss. För att du går i en sämre klass. Du kommer ändå alltid ha en plats i 09spa, för inte är vi desamma utan dig.

Jag skulle luncha med Jennie och några andra tjejer från klassen idag. Blandade känslor gjorde att jag struntade i det. Tandis gör att jag struntar i historian/samhällskunskapen. Tjoho vilken timing. Senare idag ska jag iväg och shoppa. Something that eases the pain, eller? Och nu ska jag kolla på O.C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0