Jag hör inte mitt eko slå mot gatan.

Jag, Cassandra och Fia skakade fläsk! AC:n var inte på, vilket betydde att det blev skitsvettigt överallt. Man halkade runt inne i lokalen, vilket var lite jobbigt. Imorgon ska det fläskas ännu mer! Resten av veckan! Måste passa på och satsa rejält nu när jag inte har några läxor/inlämningar/prov, eller vad säger ni? Vet dock inte vad det är för pass imorgon. Det ryktades om utegympa. Men med tanke på vädret så kan det ju inte bli speciellt soft, eller? Jag får helt enkelt se. Första gången för både mig och Fia! Så det lär bli intressant.

Jag väntar på att Måns ska ringa. Bajskorven Måns som åker iväg till usa i ett år. Bästaste Måns som jag kommer sakna mer än mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0