Låt oss resa nånstans.

För er som inte redan vet detta - jag har äntligen hittat mina träningsbyxor! Mina icke-bomull:iga träningsbyxor! Jätteskönt att inte behöva svettas som en gris dårå. Eller, vi får se ifall det blir bättre. Jag skojade när jag skrev att det var jag som hittade dem, det var pappa som hittade en påse fylld med träningskläder som jag helt glömt bort. Som Fia sa - "Bara du, bara du ;)". Ja, bara jag.

Om ~20 minuter ska jag bege mig ner till garaget för att hämta Lenas cykel, lås och annat trevligt. Fia och jag ska cykla till friskis! Hurtiga cheyer är vi. Får bara hoppas på att jag inte dör, men det borde jag väl ändå inte göra? Cykeltrippen tar bara 10 minuter. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0