Maybe you're gonna be the one that saves me.


trött och uttråkad brud säger hejhejhej

 

Jag vill bli frisk nu. Det är inte så att jag har ont i halsen, men det liksom, kliar, om ni förstår vad jag menar? Och nu när jag känner av det så har jag ingen lust att göra det värre genom att träna direkt. Nästa vecka måste jag också kolla efter MIN höstkappa, halsdukar, mössor, handskar och sådant crap. Måste hålla mig varm i höst, för inte fan ska jag bli sjuk lika ofta som förra året så det slutar upp med bihåleinflammation till våren. Aldrig!
Cassandra kommer hem inatt, vilket jag sett fram emot ett bra tag nu! Om hon är taggad så kanske, kanske, kanske jag följer med och tränar imorgon. Anna Wallert har pass, and I lööv it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0