Mer värd kulor av glas.

Om 4-5 timmar så ska jag befinna mig i Slussen. Eller det är vad jag tror. Jag måste duscha, vilket jag egentligen inte orkar. Det fina vädret verkar försvinna. Jag som trodde att det skulle bli soligt och härligt idag. Var det bara skojerier?
Jag och Robin ska kolla på Grease i eftermiddag. Det var hundra år sedan jag såg filmen, och sedan långt tillbaks så har vi bestämt oss för att se den tillsammans! Verkar ha fullt upp idag för senare mot kvällen så ska jag träffa Månster. Antagligen sista gången jag hinner träffa honom och verkligen vara med honom innan han drar. Usch vad jag kommer sakna honom. Vill inte ens tänka på det.
Nu blir det Kent. Snart dusch och sen lunch. Vet ni vad som händer imorgon? Jag ska treeena!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0