Nu tror du säkert att jag hoppas om nåt som aldrig ska bli av.

Melissa Horn. Längesedan jag lät hennes musik fylla rummet. Längesedan jag lyssnade till hennes stämma. Längesedan jag lyssnade till hennes texter. Helt underbart måste jag säga. Detta ska jag lyssna på när jag går till bussen, bara så ni vet.

Etik & livsfrågor, historia och Idrott. Lacrosse på idrotten lär bli kul. Bara det inte regnar. Efter skolan så ska jag och Sophia ut och leta gränssnitt, så min lilla kamera är med, fulladdad. Förhoppningsvis hittar vi någonting.
Häromdagen fick jag reda på att värmdö - kärrtorp-matchen håller hus den 14e september och jag taggar till som fan! Betyder alltså att jag måste köpa blå kroppsfärg, så fort jag har tid till det. Vet någon hur mycket det kostar? Förra året var jag torr. Förra året bar jag inte blått. Det här året, då ska jag fan gå fullt jävla ut!


gammal bild på Emma & Ellie, fy satan vad längesedan!
pppssst, då kände jag inte ens flickorna! rätt annorlunda att se det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0