Shaka den för Sean Banan.

Okej, jag kom hem för en timme sedan. Först var jag hos pappa och sedan tvingade jag med Ida och Kajsa på bio. Vi såg Inception och jag tror de var ganska glada över att de blev medtvingade. En av de bästa filmerna jag någonsin sett. Seriöst, en av de två filmer då jag har klivit ut ur biografen och varit helt mållös. Kameran har jag äntligen fått hem, men jag är lite för trött för att lägga ut bilder nu. Det får bli av imorgon eller på måndag istället. Imorgon kväll blir det sista partyt för sommarlovet, tror jag. Ett sådant där 'hejdå sommaren'-partey. Jag har redan ångest inför skolstarten, men den ångesten super vi bort imorgon, eller hur?


Om ni inte har sett den så gör ni det pronto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0