Show me what he's done to you.

Sverigevädret börjar visa sig för mig nu då. Börjar faktiskt sakna värmen i Kroatien, badvakterna..... Grr!

Felicia väckte mig för 20 minuter sedan. Typ första gången hon ringde och jag svarade. Positivt överraskad över att jag gjorde det! Jag ska in till stan och fixa lite grejer innan kvällen välkomnas! Det dåliga är att det är söndag idag, vilket betyder att det kommer gå åt helvete att åka hem inatt. Felicia och jag löser det, som alltid. Får bara se hur allting blir.
Jag somnade jättesent igår, av någon anledning. Kom hem vid ett-tiden och sen satt jag bara här. Får väl skylla på mina vänner. Mamma var t.o.m uppe sent. Sådant händer a-l-d-r-i-g.
När det gäller bilderna så har jag inte ens kollat på dem än. Men jag orkar faktiskt inte fixa allting nu. Skolan börjar snart och det stressar sönder mig. De kommer, snart. När jag har tid, ork och lust. Puss!


Jamie T - Calm Down Dearest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0