Snälla, säg det igen.

Kul. Förjävla kul att mitt blogginlägg bara försvann. Varför? Vill blogg.se ta livet av mig? Gris. Då försöker vi igen då!

Jag och Lenas jättesnygga cykel rullade ner till korsningen nedanför min gata, där väntade jag på Fia. Seg var hon, så därför var det bara för mig att stå och vänta på henne! Då dykte det upp en liten tjej med rosa cykel. Hon utrast "Hej! :D" varpå jag, som fortfarande var ganska chockerad över att en unge hade sagt hej till mig, svarade hej tillbaks. Hon blev min nya bästa vän. Vi pratade bland annat om vad jag gjorde där och att hon hade köpt godis eftersom hon inte fick något igår. Och det är ju en självklarhet att ungen ska ha godis då! En gång i veckan, så klart. För det minns vi ju? Jag tycker verkligen om sociala ungar som inte gråter, skriker, wajnar eller dreglar. Och sedan kom Fia, och då rullade vi vidare! Mot Friskis!

Sandra Hagvils pass var awesome btw, som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0