That is how I know you'd go on.

Varför satte jag mig ens här när jag kom hem? Jag skulle gått och lagt mig på direkten! Onödigt att sitta här. Imorgon går bussen 08.53. Ska klippa mig i centrum klockan 9.00. Varför så tidigt? För att min frisör tyckte att jag skulle komma in då. Sen ska jag fanimig hem och ligga i sängen tills jag ska möta Jennie. Ohyeah. Vi ska se Grown ups. Och fika. Detta har jag sett fram emot hela veckan! För, det är ju så coolt att umgås med Jennie. Ni som har gjotr det, ni vet.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin Sandell

JAAAAA hon är coolast i världen att umgås med :D

2010-08-28 @ 17:40:12
Postat av: S

Haha <3

2010-08-28 @ 17:40:52
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0