The rest is still unwritten.

Har kollat på The Hills ett bra tag nu vilket har gjort att jag är ganska besatt av 'Unwritten' med Natasha Bedingfield. The Hills, om något, är ett bra program, enligt mig. Jag vet att många ogillar det, men jag är en av de få som finner det chill att kolla på.

Jag försökte få tag i donkenbruden idag, dock gick det inte bra alls. Varför lämnar man ut ett nummer på deras hemsida när de ändå inte svarar i telefonen? Ringde en gång runt ett och en gång runt fem då jag hade slutat skolan. Man tycker ju ändå att de borde svara. Antagligen inte. Så jag får väl dampa lite i min ensamhet och lösa det hela på ett annat sätt.
Har dessutom planerat en del kring Kulturnatten idag. Fixat förkröksställe, sovplats och event på facebook. Så ifall ni läser detta och känner att ni är intresserade så är det bara att komma! Till Uppsala då alltså. Låter ganska desperat att skriva så, men det är jag inte. Tycker bara att det var så jävla kul förra året att jag vill ha med mig hela världen denna gången! Ni hade förstått om ni umgicks med mig och mina (alldeles för) underbara vänner.
Träning har jag lagt in i mitt schema. Imorgon, på lördag och på söndag. Mitt nya mål är att träna 4 ggr i veckan, och det klarade jag förra veckan. Jag antar att jag måste ta det lite lugnare när läxorna drar igång. Ifs så har de redan gjort det, vilket betyder att jag kanske ska ta tag i dem, men... ja. Presentation i samhällskunskap på fredag som jag inte förberett till gör mig lagom taggad! Dock kan jag inte tänka på det nu. Ska duscha. När jag är klar med det så får vi se vad jag har för planer!

jag saknar måns.

Kommentarer
Postat av: Olivia Lyyyyckenius

lilla sofia, du kan ju inte ringa under deras ruscher förstår du väl. ring typ klockan 10 eller 4 eller nått :P hahah ;)

2010-08-25 @ 23:21:43
URL: http://livetsommajs.blogg.se/
Postat av: Olivia Lyyyyckenius

lilla sofia, du kan ju inte ringa under deras ruscher förstår du väl. ring typ klockan 10 eller 4 eller nått :P hahah ;)

2010-08-25 @ 23:21:46
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0