There's no place like home.

HAHA, känner att många läsare har försvunnit nu under min lilla resa. Men jag är äntligen hemma! Tyvärr har min kamera lyckats hamna hemma hos Felicia, i hennes väska på något vänster. Men jag tar tillbaks den, imorgon! Så får ni se alla bilder jag tagit. Frågan är ifall de är nå bra eller inte, men vi får hoppas på det bästa!

Kom till Trelleborg klockan 06.00 imorse och körde (nästan) raka vägen hem till Stockholm. Stannade och käkade/handlade lite awesome grejer på IKEA och var glada över att höra folk prata på svenska. De enda jag pratat med under resan har varit just mamma, Kristian och Felli. Några slovenier/holländare också, men alla andra pratade tyska/dålig engelska. Så det blev inte så mycket utav det. Orkar inte riktigt berätta allting utan bilderna får berätta allting för er, imorgon då!


Fy fan så sliten. Döm inte.
Ville bara vara lite schysst och lägga in NÅGON bild i alla fall! Jä'ävligt schysst av mig då alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0