Vart du än ville gå så följde jag med dig.

Godmorgon!
Inte fan visste jag att jag skulle lägga mig senare än halv sex imorse! Slocknade direkt efter att jag och Måns hade sagt hejdå. Det mest udda med det hela var att han ringde mig vid ~1 och sedan pratade vi på i ungefär 5 timmar. Tiden gick hur fort som helst. Och det ska bli kul att se hur det kommer gå för mig att somna ikväll! Heheee.. Och för att berätta om kvällen! Jättetrevlig! Vi gjorde inte mycket, gick mest runt och pratade om allt och inget. Drack kaffe, Måns åt sushi (klockan sent på kvällen, whaat) och vi, ja, precis. Jag kommer sakna honom så det gör ont. Jag har inte ens riktigt fattat att han ska vara borta.
Nu är det så att jag egentligen har ganska mycket att göra idag, så frågan är varför fan jag sitter här och latar mig. Ifs så äter jag frukost just nu, vilket kanske hade gått lite fortare om jag hade undvikit att sitta här. Menmen! Klockan ~13.20 tar jag buss in till stan, innan jag träffar Johanna (klockan 15.00) så ska jag kolla runt lite i affärer i hopp om att hitta lite nya kläder. Känner att jag har världens jävla ångest över allt jag ser här hemma. Sedan har tydligen våran klass en liten picknick i Humlegården och alla ska mötas klockan tre. Jag skulle lätt kunna svänga förbi. Fast det beror på hur långt tid det andra tar, jag vill inte direkt stressa fram den här dagen. Och klockan 19.00 har jag träning. Känner ni hur sympatin bubblar upp? I hope so.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0