Watch the rain play on the ocean top.

Jag har träningsvärk i min rooompa. Imorgon skall det fikas med Ida och Kajsa efter skolan! Jag får se ifall jag gymmar eller gör något annat roligt efter det. Annars kör jag en vilodag och taggar till inför att spinna med Cassy på fredag! Skönt att alltid ha någon att träna med (: Bruden tränar varje dag, vilket bannemig har gett resultat!
Lyssnar på Joshua Radin as we speak. Bra snubbe det där, verkligen verkligen. Funderar över ifall jag ska lägga mig, städa mitt rum eller bara chilla allmänt framför datorn. Städa stryker jag nog direkt. Jag är törstig, så att dricka vatten ska jag väl göra! Passet vi var på idag var jäkligt roligt! Det var en tjej som skulle bli ledare. Jag hoppas verkligen att det går bra för henne, för hennes pass lär jag gå på flera gånger! Och det verkar som att Sandra Hagvil kommer ha ett medelpass varje torsdag. Det blir bara för mig att skynda som fan från skolan till friskis då med tanke på att jag slutar 17.00 och passet börjar 17.30! Hihu. Jag är taggad till tusen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0