We need pills to sleep at night.

Okej. Nej. Jag vaknade t.o.m tidigare än 11 och kände hur törstig jag var. Hade sannerligen en väldigt intressant kväll! En rolig kväll! Fick träffa några från klassen som man inte träffat på jättelänge, och det var riktigt trevligt (: Jag sa hejdå till Måns, som fan. Och jag började typ gråta, den här gången med. Mehe, kul att han drar nu i veckan.. Så träffade vi Åke! Älskade lille Åke.

Vi var tvungna att gå hem från Telegramvägen till mamma. Det tog ett tag med tanke på att vi inte var på den nyktra sidan. Kunde knappt hålla ögonen öppna så slutet av promenaden gjordes med stängda ögon.
Nu taggar vi bara till inför skolan imorgon. Jag ska lägga in en bild på mitt schema sedan, någon gång när jag orkar. Och bilderna får jag väl ta och lägga in med sinom tid. Jag orkar inte attackera bloggen med 321 bilder. Det känns jobbigt. Både för mig och för er, men om jag har fel så är det bara att säga till. Inte för att ni gör det, men skadar inte att jag skriver det.
Jag har ont i huvudet. Klockan två ska jag vara i centrum. Soft? Fast nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0