You don't wanna see my ghost.

Jag vet att jag har varit dålig när det gäller uppdatering idag och det ber jag om ursäkt för. Folk har klagat. Folk = Felicia. Trogen läsare har vi där!
Jag vet inte riktigt anledningen till varför jag inte har bloggat något sen jag kom hem. Ifs så har jag pratat med Måns i flera timmar. Men det betyder ju inte att jag inte kan blogga samtidigt, eller? Förlåt i alla fall!

Idag har inte varit en intressant dag. Tre lektioner, vilket resulterade i att dagen gick fort. Det roligaste var idrott, då vi körde lacrosse. Jennie och jag var nog hurtigast, i alla fall i vårat lag. Enbart tjejer. De gula. De coola. Vi sprang, skrek, var alldeles för hyper och skrattade liite för mycket. Nu befinner sig bruden på en, ja, jag vet inte vad det är. Det gör inte hon heller. Dejt? Trevlig biokväll med en vän? Det återstår att se. Bara några timmar kvar tills hon hör av sig till mig! Känns som att jag är mer nervös än hon, haha, hur stört är inte det?
Så nu sitter jag här med en kopp chaite. Jag lyssnar på The Kooks. Tidigare lyssnade jag på Never Shout Never, som Jennie tipsade om. Bra kille! Har faktiskt varit skeptisk till hans musik tidigare, utan att egentligen ha lyssnat på någon av hans låtar. Fy skäms på mig.

Imorgon så ska jag och Felicia på introduktion @ donken. Känns jävligt bra faktiskt! Efter det ska jag hem och förbereda presentationen i Teknisk Psykologi som vi har på onsdag. Lär bli skoj!

nu blev det massa text. men det är sånt som händer.
har lovat felli att uppdatera mer.. återstå att se
ifall jag håller det löftet!

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahahha jag dör på dig!!

2010-08-30 @ 23:42:44
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: S

hihihi. puss.

2010-08-30 @ 23:53:01
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0