You make me happy whether you know it or not.

Jag blir så glad när jag shoppar. Jag blir så glad av Melissa. Hon är höst, som jag, Jennie och Felicia kom fram till för några dagar sedan. Hennes musik lyssnar man extra mycket på under höst/vinter-halvåret. Så är det i alla fall för oss tre, inte vet vi när ni som gillar henne lyssnar på henne.

Imorgon så ska Caroline försöka dra sig till skolan och klara en hel dag. Hon blev jättesjuk av AC:n på hotellet i Turkiet tydligen, så hon har stannat hemma sen förra onsdagen, eller torsdagen. Något sånt i alla fall. Well! Att hon tar sig ut ur huset och gör något annat än att ligga hemma och hosta firas med en sen eftermiddag på stan/i brandbergen. Haha, tro det eller ej, men det är dit man ska dra om man vill sola billigt! Vi slutar 17.00, vilket egentligen suger. Men jag behöver ett paraply, för om det börjar regna och jag inte har ett så kommer jag börja gråta. Jag menar, gummistövlar har jag skaffat. Då måste jag fanimig ha ett paraply också!

Nu ska jag skypea med Måns! Baaaa-bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0