All you have to do is cry.

Sitter här i myströja och känner att jag inte orkar med ett skit. Hur orkar man festa nu? Hur orkar man fira att jullovet äntligen är här? Jag fattar inte riktigt. Skolan tar kål på mig och detta lovet är välförtjänt. Fia ska iväg och köpa godis lite senare och jag tror nog att jag följer med henne. Annars blir det bara att sitta hemma och dega och att vara så patetisk, nä, det orkar jag inte.

Vi pratade om det här på etik & livsfrågor i veckan. Att man tycker att det är något fel med att vara ensam, med att vara singel. Är det så? Jag tycker nog det, även fast jag egentligen inte tycker det. Förstår ni vad jag menar? Det är jäkligt skönt att bara chillrelaxa ensam hemma, men det är ändå, på samma gång, ganska patetiskt. Varför tycker jag det? Jag vet inte. På något sätt är det tragiskt. Tragiskt och skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0