Around the world.

Hej hej godmorgon, hej! Vaknade nyss och kände att YES! jag är taggad på att plugga ännu mer idag! Ska fan få mvg på rättskunskapsprovet och jag ska få mvg i teknisk psykologi. Förstår inte riktigt hur jag orkar, men aa. Visst är det okej att skippa de onödiga dagarna i skolan den sista veckan? Jag ska gå till skolan onsdag, torsdag och fredag, så klart. Idag ska vi kolla på film. She's the man. Lockande? Kanske lite, men jag pluggar hellre.

Kom på att jag måste köpa en present till en viss person. Har secret santa i klassen och jag har inte ens tänkt på att det måste göras. Men det kommer! Nu ska jag och Carro ner och äta frullebull, sen ska vi ut på en promenix till centrum för att sätta oss och avnjuta en kopp kaffe, eller nåt. Awesome, eller hur? Aop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0