Det är slut på alla ursäkter.

Idag köpte jag ansiktsmasker, läppeeling och idomin så nu sitter jag och knarkar detta. Allt minus ansiktsmasker eftersom jag inte har haft orken till att ta bort dagens smink. Istället för att göra skit (ifs gör jag väl det nu. förlåt bloggen) så pluggar jag. Har snart skrivit klart arbetet i svenska. Gammaldags svenska. Romeo och Julia. Kan det bli bättre? Är ganska stolt över mig själv, faktiskt. Och om en timme börjar Greys och även fast jag egentligen inte följer det så känner jag att det kan bli något att glutta på när det inte finns annat att göra.

Vet ni vad jag ska passa på att göra imorgon när jag ändå inte har pedagogiskt ledarskap? Shoppa! Oh yes! Jag har 3000kr som ska spenderas, kanske inte bara till mig. Kanske ska köra på lite julklappshandling? Ensam? Äh, man är väl en man. Planerna för imorgon tar jag imorgon. Att plugg alltid kommer först bör ligga högst upp på min prioriteringslista men jag skrev ju "bör", hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0