Det du säger att du tycker säger inte mycket.

Att jobba från 13-20.15 har sina ups and downs. Speciellt när man är den enda i kassan när en jävla ruschjävel sätter igång, när man blir raggad på av en uteliggare när man ska öppna ytterdörren för honom (ja, han stannade och pratade med mig alldeles för länge), när man tvingas jobba över 30 minuter, blir sönderkittlad av skiftledaren och jagad i köket, när man behöver springa från globen till gullmars för att hinna med bussen och ja, förresten.. under dessa timmar då jag jobbat har en person hört av sig till mig. Vem? Min mamma. Lite mer populär trodde jag ändå att jag var...


såhär pigg och glad är man när man är så trött som jag!
kan ni tänka er att jag tränade innan också? jag har inte käkat på 6 timmar så känner mig liiite hungrig. bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0