Dit kan jag gå och sakna dig.

HEJ BLOGGEEEEEEN! Hur mår alla ni som läser detta inlägg? Bra, hoppas jag. Jag är förbaskat skittrött, men jag överlever! Har jobbat i 9 timmar, fick mig en 30 minutersrast och det är la gött! Väntar på krubb, sedan att klä julgranen. Yeah you heard me! Jag dissar utgång med sötaste (My heter hon, men inte fan är hon sötast...) för en julgran. Anar ni hur ledsen hon blev när jag sa det? Hon la sig ner på golvet och började gråta. Aa, nästan i alla fall.

Vad ska jag göra annars ikväll då? INGET JÄVLA TING. Kanske gå ut på en promenix med Caroline. Kanske äta majs. Kanske bara.. hänga med mig själv. Och med Lars förstås. Jag jobbar 10.45-15.00 imorgon (betyder sovmorgon för moi!) och sedan ska jag hem och packa. Julafton om mindre än två dagar! Hur jäkla nice är inte det? You got that right mister. Nu ska jag äta! P0SHÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0