Du vill inte se mig såhär.

Ja, vad gör jag? Inte ett jävla skit. Caroline är busy woman och jag har suttit nere med pappa och kollat på Jul med Ernst eller vad det nu heter. Den grabben är fan jävligt händig! Hur fan kommer man på så många saker? Han kan fan inte vara man, egentligen.

Jahapp! Eftermiddagen har varit trevlig. Jag och My knallade runt på stan, införskaffade oss en del julklappar och käkade bagels på ett nyöppnat ställe på Kungsgatan. Det är fan det nya placet to be! AAASgoda bagels! Fick mig även en guidad tur i Stockholm, vilket uppskattas. Speciellt av någon som vet mindre än en själv. Tack!



Kommentarer
Postat av: CASSY

Jättefin du är i håret Soffan!

2010-12-25 @ 22:36:12
Postat av: Sandis

Haha men tack sötnos! :D

2010-12-26 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0