Flyg till ingenstans!

Lyssnar på disneymusik och äter special k till frukost - classic!  Vilka tror på att bussen inte kommer vara försenad idag? Tänkte väl. Visst att de flesta tycker att snön är fin, att vintern är mysig, men det tycker jag inte längre. SL har förstört detta för mig!

Efter jobbet ska jag träffa My och julklappshandla/fika, sen måste jag vidare mot centrum innan jag ska hem! Hittade lite intressanta grejer där, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Jaja. Vill ni veta varför jag kan handla grejer? JO! För att lönen bara ca-tjingade in på mitt konto idag! 3600kr rikare. VAD JAG ÄLSKAR ATT HA ETT JOBB! Att det är på donken är en annan femma


jag är så lat. har kört på skjortor/stora koftor och leggings så länge jag kan minnas. snart kommer väl mjukisbrallorna fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0