Happy birthday!

Idag fyller min älskade vän, Sophia Long år. Inte vilken Sophia som helst, kan man ju säga! 17 bast! Lilla plutten. Du fyller år så jäkla sent och jag kan ju säga att jag känner med dig. Vi seningar måste ta och hålla ihop! Även fast jag är mer än ett år äldre än dig, men jaa.

Jag hoppas att du får den bästa födelsedagen någonsin, för en sådan förtjänar du! :) Älskar dig, snutteunge. Du och ditt närgångna sätt, ditt fulcharmiga skratt och tepslektionerna med någon annan än du vore åt helvete.


det enda fula med dig är väl ditt namn. att stava med ph är en synd.

Kommentarer
Postat av: stePHanie

jag hoppas detta endast gäller sofior ?? ;)

2010-12-17 @ 17:27:23
Postat av: Sandis

Absolut! :D

2010-12-17 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0