Hej rubrik, hej.

Medans alla andra festar röven av sig så förbereder jag mig för en mycket trevlig hemmakväll med familjen. Ni som läser detta, jag ber er, döm mig inte. Jag lider av halsont, hosta och feber och har gjort det de två senaste dagarna och det är ingenting jag är stolt över. Jag hoppades på att jag skulle slippa bli sjuk innan nyår, jag som skrattade åt de som var sjuka på julafton. Shame on me, eller hur? I alla fall, jag har nu beställt hem toppen jag la upp igår kväll och känner att jag genast börjar må bättre. Shopping is the only thing that keeps me going.

Imorgon blir det en bakisdag för allihopa, minus jag då. Jag ska dricka te och köra världens bli frisk-kur i hopp om att jag ska kunna jobba 9 timmar på söndag. Efter det skall jag träffa Herr Odel och ta farväl av denna härliga vecka, som faktiskt har varit ganska härlig. Nu ropar pappa. Mat? Oh yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0