Home is whenever I'm with you.

Jag bestämde mig för att åka hem till älskade Boo igår, trots att det tagit kortare tid till jobbet från Felicia. Ville dock inte plåga henne genom att tvinga upp henne runt 9 för att hålla mig sällskap tills jag skulle åka. Kom hem vid 1 och hade "sällskap" (i telefonen) av en fruktansvärt onykter Johan. Ganska underhållande. Däckade vid 01.30 och vaknade kvart i nio av att jag ville ta livet av min alarmsignal. Jobba idag? 11-18? Hur soft är inte det? Lucia-rusch idag också. Tur att jag har Linus där halva dagen.

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Förlåt! Klarade verkligen inte av att gå till jobbet igår, hehe :D

2010-12-12 @ 12:12:15
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0