I give you all my sweet horizons.

Satan vad trött jag är! Lyssnar på Tallest och har precis kirrat lite julgodis. Eller, inte lite. Mamma fick lust att göra i princip alla olika sorters kolor, knäckversioner och annat smått som hon hittade på nätet och i tidningar. Hur orkar man? Aa, jag vet inte. Någonting jag uppskattar är att jag fanimig är ledig imorgon! Dock kan jag inte sova ut. Andreas och jag ska baka pepparkakor. Ja, vi är lite sena med det i år men varken jag eller han har varit här hemma, liksom. Så jag måste gå upp i okej tid i alla fall! Tror det blir lite OC-tittande ikväll, innan sängen.

Jag har slagit in alla julklapparna jag köpt också! Får inte kolla under granen heller. Funderar på om jag ska smyga upp och göra det när de har gått och lagt sig.. eller ska jag vänta tills imorgon? HEHE jag vet inte. Blir helt sprallig när jag tänker på dem. Tomorrow, tomorrow, tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0