I hope everything is gonna be alright.

Jag vaknade 09.58 av någon dum anledning. Varför? Jag trodde att jag skulle få chansen att sova ut idag, och det är väl antagligen det jag gjort. 10 timmar? Det är ju ingenting. Snöstorm är det ute också. Känner att jag absolut inte kommer vilja gå ut idag, men det är säkert något som kommer bli av ändå. Småkusinerna kommer vara här hela eftermiddagen, pepparkaksbyggande och sånt står på schemat. Kan ni tänka er vad de kommer fråga mig sen? "Kan inte vi gå ut och lekaaaa?" Aa fast nej, smågluttar, det tänker jag fanimig inte göra.

Nu ska jag kolla på pocahontas eller typ, O.C.


Har ingen bild på Linus, så denna, på Pontus, får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0