I just wanna see my baby standing right outside my door.

Åhå! Lite dålig uppdatering märker jag allt! Har äntligen blivit klar med arbetet i teknisk psykologi och ska snart lägga mig. Hade en läxa i rättskunskap men jag orkar INTE läsa 20 sidor om arv och sådant tjafs utan får skjuta upp det. Prov nästa vecka - taggad? Not so much.

På jobbet gick det bra. Patrik var skiftis och till min stora förvåning ställde han mig inte ute i lobbyn. Jag fick stå i kassan. Tjoho tjohej! Det blev jag glad över. Är dock ganska orolig över hur det ska bli i helgen eftersom jag inte vill plocka undan efter andra. Och på tal om helgen så var det egentligen planerat att jag bara skulle ta det lugnt, men förhoppningsvis blir det inte så! På fredag kanske jag ska bowla, chillerilla med My och lite folk, och på lördag spelar DJ Samvice på Entourage. Det kan man inte missa, eller hur? Nä, tänkte väl det.


jag blir så JÄÄÄÄVLA taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0