In the valley where lovers climb.

The Tallest Man On Earth och lite trevligt kärlekssnack på facebook med Felicia. Om ni inte har hört mannen tidigare så lyssnar ni nu. Han är från Sverige och är tydligen ganska populär överallt förutom i Sverige, såvitt jag vet. Det är väl ganska coolt?

I fredags sprang jag tydligen runt och pratade om gröt. Jag var tydligen så full så att jag kände att det skulle vara riktigt skönt att lägga sig och sova i gröt, förstår ni nu hur onykter jag var? My förstod inte riktigt det mysiga i det hela, men jag gjorde det. Känns nästan som att jag var hög, eftersom jag minns att jag nästan kände hur det skulle vara. Varmt, kladdigt och mysigt. Kan misstolkas, men whatEVER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0