It was you.

Efter en ganska intressant arbetsdag så åkte jag in till stan för att införskaffa en julklapp. Kom hem med tre. Gjorde ett stopp i tyresö centrum och hittade även en sak jag måste köpa! Hell yeah. Känner att jag ligger på topp när det gäller julklapparna i år! Jag känner att jag blev ganska glad över att jag hade Caroline med mig som shoppingsällskap också. Imorgon blir det mer julklappsshopping efter jobbet!

Vad ska man hitta på ikväll? Jag kanske ska på bio med Carro, Alexander och Amanda, men det är inte hundra så om jag inte ska iväg med fjärtungarna så har jag inga planer what so ever. Jag vill hitta på något. Så let me know om du vill träffa mig, k tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0