Ja, fast nej.

"Johnny du och jag borde starta upp ett band
låta det explodera i skyn
Det är svårt att inte gråta
När jag tänker på oss två nu
"

"Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig
"

"you and me
we're in this together now
none of them can stop us now
we will make it through somehow
"

"I don't wanna go to bed mad at you
and I don't want you to go to bed mad at me
"

"when you try your best but you don't succeed
when you get what you want but not what you need
when you feel so tired but you can't sleep
stuck in reverse
"

"det gör inte ont så länge du är med mig"

"Jazzhuset e fullt av trix å coca cola-chiks å kicks.
han har skrivit det och det,
och Hon e där från sex till sex.

Och ut på synthesizer-golvet,
Ner i ljuva livet
Upp på taken
Över staden
Under fabriksmolnen

Jag ser:
Elvispojkarna som slänger upp påskliljorna
andra Långgatan-flickorna
med hjärtat av på mitten
när Jag går runt här i feber
nere vid kanalerna
och nån dag är Jag glömd här...
"

"Jo, vi går upp på sociala
och ner på systemet
"

nä nu får det väl va' nog

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man är bästisar..

2010-12-15 @ 08:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0