Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig.

Vadå 15 minusgrader ute? Vadå att jag jobbar 10-19 imorgon? Vadå att jag inte har tid till att göra roliga saker? VADÅ JULLOV?

Jag kanske ska köra en after-work imorgon kväll. Hoppas! Inte ensam då. Utan med.. vänner. Och på torsdag åker jag till mami. Andreas är ju på besök nu under julen, vilket är A to the wesome! Och seriöst, är det bara jag som har ångest över nyår? Visst, partylartyt är check, men outfit?! Herrejävlagud. Outfit ska komma före festinbjudningar. Buhu. Cry me a river. Slit my wrists. Någon som har tips på fina klänningar? NEJ! Och skor? Och smycken? Och makeup? Kan någon bara sticka ett svärd i magen på mig så jag slipper detta..


bara jag som diggar mitt schema? PUSS, PUSS OCH ÅTER PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0