Jag låter vinden blåsa in ifrån väster.

Inatt har jag inte sovit bra. Vill ni veta varför? Jag hade ont i halsen. Yeah, tydligen är det dags för mig att bli sjuk igen. Senast var i september så aa, det kanske är dags. Men nej! Jag vill inte. Därför sitter jag och dricker te i mängder och dränker mina näsborrar i nässpray. Satan vad nice! Om tre timmar ska jag bege mig mot jobbet och kommer antagligen komma hem vid 1 inatt. Oscar och jag ska stänga, just he and I, vilket betyder mycket jobb.

Som jag skrev tidigare så köpte jag (massvis med) smycken igår och inte bara igår utan jag gjorde det för några dagar sedan med. Kände att jag ville lägga in bilder på dem! Blev väl lite inspirerad av Mathilda eller något...



1 - H&M
2 - H&M
3 - Glitter
4 - H&M
5 - Lindex. Julklapp från Carrolain (:
6 - Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0