Kent, Kent, bara Kent.

Jag lever för musik. Jag lever för Kent. Ja, Kent? Hur många gånger har jag inte nämnt dem i min blogg? Inte tillräckligt många gånger! "Allting är som förut.", "Jag är född i en spökstad där alla vet att jorden är platt.", "Du gav mig en chans att säga allt det jag aldrig sagt.", "Låt oss bli dom som försvann", "Du frågar mig vad kärlek är men jag vet inget om det där." Ni förstår? Ni förstår.

Idag har varit en riktigt bra dag. Allting gick bra. Undra varför... Men ja. Jag längtar till helgen. Jag längtar till lördag. På lördag ska jag klippa mig, simma och jobba. Oscar är skiftledare. Älskade jävla Oscar. En del annat händer med, men det är ändå ganska oklart. Ja jag längtar i alla fall till helgen. Efter denna helgen kommer allting vara åt det mycket bättre. Christmas miracles? Jag kanske bara behöver ett i år.

Det sista plugget jag har kvar innan jag kan välkomna lovet är teknisk psykologi och etik & livsfrågor. Wish me luck? Läppeeling och plugg denna kväll är nice, considering it's going to be my last, på ett bra tag i alla fall. PUSS PÅ ER ALLIHOPA! mitt liv är så bra just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0