Leaving just upsets me.

HEJ PAOLO NUTINI! Tack till Jennie Larsson som fick mig att börja lyssna på honom. Fast jag hatar henne just nu, bara för att hon ska iväg till (jävla)Aruba imorgon och vara borta alldeles för länge. Hur klarar man sig utan en efterbliven så kallad "vän" som hon?

Caroline ska till Amanda. Hon ska gå. Jag ska med. Jag ska ut och gå, men jag vet inte vart jag ska gå när hon har sagt hejdå till mig. Bringar ipoden så jag kan försvinna in i musiken, för just nu är jag stolt över musiken på den. Ni anar inte. Jag blir så glad i hjärtat. PUSSPÅEEER!

Har ni förresten lagt märke till att jag bloggat mycket idag? Ber om ursäkt ifall era anteckningsblock tagit slut...


kom igen, bilden skriker ju lycka! kanske förväxlar det med drogad men droger kan man koppla till lycka, på ett sätt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0