My life be like ooh-aah.

Nu när jag har skaffat mig en ny almenacka, en filofax om jag ska vara specifik, så känner jag att jag vill fylla i massa saker i den. Kanske inte födelsedagar eller sådant tjafs, för det är bara jobbigt att kolla upp sånt. Att stryka under namnsdagar är också jättejobbigt. Nu snackar vi planer. Varför har jag inte världens mest händelserika liv? Det enda som står i min almenacka är jobb och plugg. Nu har jag ifs jullov, men annars är det bara läxor och prov som fyller upp mina dagar. Jag har lite saker inplanerat, men frågan är bara vilka dagar jag ska skriva in det på?

På fredag är det, som alla vet, nyårsafton. Jag har planer men jag har varken kläder, smink eller makeup planerat. Fan vad jag planerar. Nu vet ni det, och det är inte negativt. Men vart hittar man nyårsklänning? Vart hittar man allt sånt där? Idag köpte jag lite smycken som jag kan tänkas använda då så det är inget problem längre. Vilken tur att man fick en hel del presentkort i julklapp. I will find something. Känner att jag skrivit hiskeligt mycket nu, and I am sorry. Jag är glad. När jag är glad skriver jag mycket. Puss

Kommentarer
Postat av: M

I like it when you're happy!

2010-12-28 @ 01:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0