One of these days these boots are gonna walk all over you.

Godmorgon, readers! Ni anar inte hur trött jag är. Kom hem vid klockan tre inatt och vaknade för 20 minuter sedan av att Caroline skrek på mig. Aa, båda försov sig. Vilken tur va? Hade nämligen inga nycklar med mig utan dem glömde jag hemma hos mamma. Ja, jag sov hos pappa inatt.

Nattvolleyboll i skolan igår. 09spa's lag ägde rumpa men lyckades inte ta sig till slutspelet. Hur många poäng skiljde för att vi skulle vunnit 3 av 3 matcher och inte 2 av 3? 2 poäng. 2 jävla poäng. Men det gick bra för oss, trots det. Lyckades äga skiten ur två andra klasser! Det var riktigt bra jobbat. Och du som klagade över att vi tjejer inte skulle spela i laget och som vägrade spela med oss igår - SUCK IT, BITCH! Du suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0