Rockin' around the christmas tree.

Fick nyss ett sms ifrån en av mina chefer som skrev att jag kunde ta ledigt idag pga för mycket personal. Jag känner såhär - i vanliga fall skulle jag sagt "Nej, jag kommer!" eftersom det är min lön som subtraheras pga detta men den här gången sa jag faktiskt okej! Varför? Jo, jag har jättemycket plugg som jag måste fixa till OCH jag jobbar 6 av 7 dagar nästa vecka. Var det ett smart drag utav mig? Jag hoppas det. Dock går det inte bra för mig att få igång pluggandet, men bra att jag är uppe i god tid då!

Någon som har börjat köpa julklappar än, eller? Jag var nära på att beställa hem mina första igår kväll, men det gjorde jag inte. Pappa fick mig att tveka på vad jag ska köpa till min bror. Han har skrivit världens längsta önskelista, men vore roligare att ge honom något som inte står med och som han verkligen inte behöver. Får se hur jag löser det! Nu ska jag försöka få igång pluggandet. HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0